Lelaki dan G-String

Tajuk ni sangat sesuai untuk kita bincangkan. Tapi aku bukan nak berbincang. Aku nak bercerita. Cerita pasal lelaki dan G-String. Cerita lama ni. Masa mula-mula aku menjejakan kaki ke Kuala Lumpur. Masa tu aku dan sahabat-sahabat pegi ke Kuala Lumpur. Ya di selesa inn depan maju junction kami check in. Check in tu kat Kuala Lumpur.

Kami masih lagi belum tau selok belok Kuala Lumpur. Jadi aktiviti kami yang pertama ialah meneroka sekitar maju junction, pertama kompleks dan sogo.

Sedang kami meneroka kami pun bershopping sebab kebetulan ada sale masa. Kami kan orang kampung. So tak berapa tau sangat pasal jualan murah ni dan kami tekejut bila tengok barang murah. So kami pun bershopping sekitar sogo.

Member aku yang dah shoping sakan ni telah pun menyambar beberapa kotak suar dalam tuk di kenakan kepada nya. Terus bayar.

Balik kat inn kami pun test-test pakaia yang kami beli. Member aku yang beli suar dalam tadi pun berteriak. Kejutan buat kami. Dia baling kat muka member aku. Suar dalam tu adalah jenis G-string. Yang hanya menutup bahagian depan. Bahagian blakang plak terpaksa di selitkan di celah-celah.

Dia buang g-string tesebut. Dia cakap geli nak pakai. So persoalan nya siapa yang cipta benda tu. Best sangat ke pakai benda tu.????

7 comments:

j4l4k said...

Kawan lue memang tak up to date dalam hal fesyen dalaman.Geli konon-kononnya sebenarnya segan nak pakai.Takut kawan-kawan kutuk,kalau ada awek ternampak boleh stim,hohoho.tapi kalau gay nampak habislah dia,hehehe.Bagi aku fesyen itu biasa saja cuma nampak janggal saja

Pekerja Kontrak said...

ko mmg pakai kan... aku tau... ngaku jela....

patungcendana said...

hehehe...tak leh nak comment...sebab aku tak pernah tengok lelaki yang pakai g-string...tapi kalau lelaki pakai boxer...memang sexy... :-)

ala...kalau nak pakai, pakai je...takde masalah pun

Pekerja Kontrak said...

ko rasa kalau aku ngan ab pakai g-string ko nak tgk tak....????

patungcendana said...

kalau kamu dan ab pakai g-string...sure aku terus tempah tiket kapalterbang untuk gi tengok...hehehe...pastu baru aku boleh komen

Pekerja Kontrak said...

hahahahhaha... xpe... len kali la eh.... klu ktaorg dah sediakan g-string yg seksi tuk awk.....

gstringboy said...

aku sendiri pakai gstring n thong..tp pd aku biase je..even aku lebih rase yakin bile aku pakai gstring n thong..fesyen bukan seksualiti..