Susuk Tubuh Ku mengerikan!!!!!

Pagi ni aku datang awal tuk pegi keje... Aku malas nak beli rokok... Datang mekanik company aku amik barang kat ofis aku pow rokok die then aku lepak kat bawah ofis aku sambil berasap...

Aku pun memandang susuk tubuh aku... Perut hingga ke pinggang dah belipat ketika aku duduk... Sedih sangat aku tengok... Kalu dulu masa muda takde plak macam ni... Muka pun dah nampak bulat... Bila aku tengok badan aku dalam lensa kamera aku pun tekejut... Patut la saiz suar aku dah menjadi kepada 32 or 33... I need to diet.....

ps: semalam aku pegi Morib... Pantai Morib... Ingat boleh mandi manda... But air surut... Then tepaksa pegi jauh tuk mandi manda sedangkan orang tengah menangkap ikan kat area-area aku ngan member aku mandi... Anyway Pantai Morib di berikan 3 1/2 bintang... hehehehehe....

11 comments:

a.b geldofg said...

aku smgat nak bngun..bila tringatkan rokok...hehehehehe

Pekerja Kontrak said...

hehehehehe... patut ke macam tu... aku semangat nak lepak bila ada rokok... hehehehe...

ceri masam said...

heheheeh!

berlipat? kasi gunting le!
hehehehh :p

Pekerja Kontrak said...

nak gunting la ni... takut lak bedarah...

Lestat said...

okla berlipat dan masih kekal di 33..aku?? dari 28 ke 40.hahahaha..gelakkan perut aku.

Pekerja Kontrak said...

hahahahaha.... takpe at least ianya masih lg perut kan... kalu dah tukar jd belon ke... tiub ke... apa2 yg berunsurkan getah macam mana lak eyh????

Ieda J said...

huahaha...sy pon dalam proses nak diet...huhuhu..tp selalu gagal...any idea?
by d way..tq coz sudi jelajah my blog...

BudAk hijAu said...

berlipat-lipat...?
kasi lipat dan simpan laaa...

ngeeeeh3..

Pekerja Kontrak said...

jake's daughter - sm2... ntah tak tau... tapi semlam sy dah stat... xmkn tengah hari... sebb klu makn tengah hari t tenaga banyak simpan kat lemak... duk ofis bukan ade buat pe....

budak hijau - hehehehe... blh.... hehehehe awk tlg nak....

Nurul Harun said...

kekekeke..
diet bukan utk kurus sahaja taw.
tp utk menjaga kesihatan juga.
banyakkan makan buah n minum air masak.
berhenti merokok!!!

Pekerja Kontrak said...

mmg dah kurang kan dah ni... hehehehe... makan buah tu ssh sikit ar... nak minum air tu mmg boleh... hehehehehe....