Bantu aku berfikir secara normal

Adakah aku berfikir secara normal kalau selalu fikiran ku susah untuk berfikir......?

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

(sila berikan jawapan anda tidak melebihi 100 patah perkataan......)

ps: aku akan bercuti ke penang. So, sape nak join. Sila daftar di platform 14 puduraya esok kul 10 pagi.......

14 comments:

Miss Izah Mohamed said...

i cnt help u coz i'v d same prob too.. hoho

Dato Paduka Masri said...

mis izah- dah jumpe abg lom.... hohohohoho.....

vidadarisakura said...

aku sumpah ko jadi normal!
hee

suda~

Dato Paduka Masri said...

na.... blom lgi ni... msh lg befikiran susah.....

razor said...

ko mmg kadang2 normal. tu namanya syndrom dah-wajb-kawen. tapi ko tak perasan je. hehe

nyway, mana ko?

aku kat puduraya ni...

(bang cuti ngan awek ke? bistu i mcmana? sobsobsob)

eliza said...

err..kadang boleh fikir normal..
kadang boleh jadi abnormal..hehehe

garpu karat / encik jimmy said...

selamat bercuti. makan nasi kandar line clear tuh banyak-banyak tau

ab geldofg said...

entahlah aku pun tk tahu

Dato Paduka Masri said...

razor - hm... memang betul apa yang ko cakap kan tu... so aku rasa aku kena carik calon la.... ko boleh tolong ke???

eliza - mcm mana tu bos.....???

garpu karat/en jimmy - line xclear la... mengerlit....

ab - saje je ko kan... hahahahaha....

patungcendana said...

normal is a matter of perspective...kalau semua orang susah nak fikir...jadi normal la tu...orang yang senang berfikir la pulak jadi abnormal...hehe...:-)

Dato Paduka Masri said...

patungcendana - jd aku ni normal ke abnormal....

wanrose said...

Macam mana saya boleh membantu untuk anda berfikir secara normal?

Normal ada suatu yang subjektif . Normal bagi kita taik normal bagi yang lain.

Umpamanya bila seseorang kawin dgn suami yang mulanya suami orang.Tapi kalau dah kawin jadi suaminya juga ...

Waalahualam

LifeSaver said...

aku pon kurang normal.xleh la nak bantu.nak bantu diri sndiri pon xleh lagi

Dato Paduka Masri said...

wanrose- wow... hehehehe.... sama juga dengan seorang suami berkahwin ramai...

lifesaver- xpe.... biar aku menghadapi dengan tenang semua nya akan baik2 saja....