Bulu-bulu ku semua naik meremang......

Perhatian: Ini bukan cerita seram yang korang damba-dambakan.......


*Sebelum aku buka cerita sila klik di bahagian ini untuk membaca berita mengenai apa yang akan aku coretkan ini....

Pagi ni, aku panaskan enjin. Sambil tu pun aku pasang radio Era yang aznil n din beramboi. Ada seorang pemanggil ni bercerita pasal berita yang aku sruh korang baca tu. Anak die yang ade kat hospital subang tu sebenarnya terjatuh dari van skolah die kat bukit jelutong n digilis oleh van tersebut. Apa yang belaku ialah usus die pecah. Dan dia telah di bedah. Kemudian dalam nak recover dari pembedahan tu emak budak tu, dan adik die telah mengalami kecelakaan di jalan puncak alam. Sorang je selamat. Emak die dan adik die satu lagi dah 'pergi' sebab terbakar. Adik die sorang lagi cedera dan di hantar ke hospital sungai buloh.

Memang aku tersentuh dengan cerita ni. Aku terasa. Aku tak tau kenapa. Kesian kat ayah budak tu. Kesian keluarga ni. Apa aku nak buat.


p/s: Memang mood aku dah down ni... Tak nak cakap banyak-banyak. Keje ada lagi ni...

UPDATE: Tadi aku dengar radio era lagi. Dorang kol ayah dan suami kepada mangsa. Sangat sedih. Tak tau nak cakap pe.... Korang dengar la radio era hari ni.....

8 comments:

a.b geldofg said...

sabar bro...tenangkan fkiran...semua tu khendak NYA

ceri masam said...

hmmm...

its good that u feel sad.
cuma jangan terbawa2...

hmmm

Pekerja Kontrak said...

ab - laju ko komentar.... terus sedih aku hilang beb....

nurul - i xterbawa-bawa.... tapi mana kepsi i... ni yg terbawa-bawa ni... dah lama tunggu ni.. hehehehehehehe

patungcendana said...

down kejap...motif?...akhbar sebut...kereta yang dipandu oleh pasangan kekasih...2 kali pulak tu...

Pekerja Kontrak said...

itu la....

mrblind said...

memang tragis..

FARYN said...

sedih =(

Anonymous said...

siannya~