Limau oh Limau

Berkotak-kotak kat ofis aku limau mandarin....

Tapi nape limau mandarin yang gelar kan kepada limau ini....

Kadang-kadang manis dan kadang-kadang masam...

Tapi ada juga yang tawar....

Limau oh Limau....

Sedap....

24 comments:

ab geldofg said...

dia nak mgambarkan khdupan kita lah tu

NoName said...

limau mase muda, die masam.
bile remaja, die manis.
bile dah tua, die busuk.

same la cam manusia.nape ade kecik, nape ade besar.

Dato Paduka Masri said...

ab - betul la....

NoName - susuai. Sesuai ngan manusia... orang pun ade kecik. ade gak besar kan...

NoName said...

boleh la kuar kan statement camni..manusia bagaikan limau..limau bagaikan manusia.
hahahhahaaa

razor said...

kalau ko kawan ngan aku. musti ko suka. sbb aku x suka limau. muahaha..

Miss Izah Mohamed said...

thanx 4 visiting my blog..
limau mandarin best wut.. masam pn org telan gk.. hek2

Dato Paduka Masri said...

NoName - BetulBetulBetul

razor - hehehehe... tapi aku bukan tak suka limau... cuma aku heran limau ni lain2 rasa die... hehehehehe

miss izah - terima kasih jugak. best gak la.. tapi kalau dah makan banyak sangat. muak plak kan... hahahahaha

vidadarisakura said...

minta bulih?
h

Dato Paduka Masri said...

hehehehehe..... bulih sekotak pun bulih bah.... hahahahaha....

razor said...

http://rumahanakyatim.com/2008/03/darul-kifayah.html

nah!

scroll down.

Dato Paduka Masri said...

razor - macam marah nampak... hehehehe

razor said...

hehe...mana ada marah lah

haha...

cium sket!

Dato Paduka Masri said...

ko nak cium kat mana ni.... hm.... hehehehehe... sebijik macm member aku sorang tu...

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

labu mati makan limau....

.::c!kzUrA::. said...

tu la psl..ade je yg sponsor limau kat opis nih..sane limau sini limau..

papepon, alhamdulillah.. :)

NoName said...

eiii cium sejenis :P

Dato Paduka Masri said...

akupentoi - ye ke????

cikzura- tu la kan... makan limau je sepanjang 2 mggu ni...

noname- alah kawan2... kta kan mcm org arb...

Dani Izwan zainol said...

dulu pengusaha limau terbesar malaysia adlah pasangn suami isteri man dan rin. biase la org cina sebut.itu yg lari banyak bunyi dia

budak_ORGANIK said...

tak suka limau

limau penipu...

luar nampak cantik
tapi isi masam....



tngok jenis limau gak ler.....hehehe

LifeSaver said...

tu makna nya kalo limau byk. kena sedekahkan kt org2 cni ckit~ hik3

Dato Paduka Masri said...

dani - betu ke???/ macam betul je... nanti aku masukan dalam buku sejarah tingkatan 4

budakorganik - hehehehe... sedap pe limau masam... tapi awas ade kesan sampingan....

lifesaver - bagi la alamat rumah... dalam kete aku ade banyak limau... ehehehehehe...

patungcendana said...

aku nak limau yang rasa jambu batu...ada???

Dato Paduka Masri said...

ada..... meh la datang cni...

LifeSaver said...

kalo bg alamat umah..limau datang ke???ke halimau datang??hik3..