Suria hari ni tidak seperti itu

Sunyi saat ini. Di belakang ku seorang teman sedang membaca majalah ujang. Ya majalah ujang yang pernah di persalahkan oleh kerajaan sebab mengeluarkan bahasa-bahasa broken melayu. Ntah aku rasa biasa je...

.........................................................................................................................................................

Kali ni aku nak berazam aku tak kan melibatkan diri dengan mana-mana wanita. Maksud aku, aku tak kan mengadakan hubungan yang serius. Yang boleh orang kata "dah boleh kawin ni". Buat tahun ni, aku nak melayan hidup solo. Nak merasakan kebebasan berkawan dengan mana-mana wanita. Sebab bila dah ada hubungan serius ni mesti macam kena gari kaki dan tangan. Gerak kesana susah. Gerak kemari kena roger plak.

Kenapa macam tu. Kita sendiri tanya diri sendiri. Korang-korang yang dah berpunya mesti tau. Sebab yang aku boleh katakan ialah kepercayaan individu itu sendiri. Kalau korang pecaya akan pasangan masing-masing mustahil korang akan risau dorang ni pegi cari lain.

Sekali lagi nak aku katakan azam baru aku ialah single sepanjang tahun. Muktamad!!!!

*terlalu banyak penderitaan terhadap ku.....<---- Lagu mimpi sedih dari flop poppy berkumandang----once again i curik trademark cik nurul blh kan....

5 comments:

cHimicHanGga said...

caiyok caiyok bro!!!

ab geldofg said...

jom kita buat kelab

Dato Paduka Masri said...

chimichangga-thanks....

ab-kelab pe ni???? aku ok je....

eiza said...

erm... aduhhh.. permulaan yg agak sedih di awal tahun.. azam yg agak berlainan dari saya.hehe..
ape2 pun, happy new year!! hope 2009 bring u more happiness..

p/s:laksa & cendol tu kat highway jalan kebun.. dekat ngan mardi.

Dato Paduka Masri said...

ok... dr highway kesas tu mauk je ke dalam kan... betul tak... nak masuk ke kg jawa tu ke???