Friendster Mana Gambar Aku Yang Lain

Aku telah mencari-cari gambar lama-lama aku. Masa aku rasa zaman remaja aku adalah zaman aku sangat menggembirakan diri. Yang mana Kawan-kawan aku ada di sekeliling aku. Aku rindu kamu semua. Jadi aku jumpa gambar-gambar ni di friendster aku. Wow jangan tekejut dengan gambar -gambar aku ni. Ada lucah sikit tau. Lalalalalalala....
Antara kawan-kawan aku. Masa kami sedang melepak di kolej.
Yang ni nama dia man. Kawan satu kelas aku.

Yang ni adalah saat-saat akhir yang akan kami ingat sampai bila-bila.
Hah. Yang ni masa aku mengisi masa lapang dengan bergaya di taman tasik titiwangsa. Kalu korang tengok badan aku slim ya amat kan.

dan gambar terakhir aku adalah gambar aku beraksi. Beraksi dalam keadaan yang sukar. Dengan baru pertama kalinya aku melakukan nya. Aku sudah boleh untuk menghayunkannya sekarang.
Amacam ada berani ke ajak aku pukul bola ni. Aku hangin ngan friendster. Ada gambar aku dah hilang. Mana tah die letaknya.

Satu aku nak bagi tau. Badan akusekarang tidak sesedap badan aku dulu. Ok. Tapi aku tetap sedap untuk di pandang.

28 comments:

LifeSaver said...

mana lucahnya???x jumpa pon.hak3!!!

Dato Paduka Masri said...

lifesaver- asal lucah je nak nengok la..... hahahahahahahahahaha....

kakyang .. said...

nak tumpang gelak jek ...
hahahahahahaha ..

F A R Y N said...

ko kelihatan agak jambu masa muda2..
ahahahaha

sutera putih said...

Kuang3x....
asal bukak buku lama ni,,,
Ni marah ni,,,
Cek tak suka nak nengok cek nyer fs,,,
yg lama2 ni,,,
menyakitkan ati lorr,,,
(eh, teremosi lak)
Sowi,,,
Hehe,,
Zass,,,

ifahruzzaman said...

perrggh...tiger wood jr rupernye dato ni.

xbran la nk berentap dgn dato...

aku dulu pnah blatih main golf ni.tp guna sabitla.hbs 8 ekar kebun bapak aku tebas cari bola xjumpa.
naik hijau peluh...

hahahahahaha

BudAk hijAu said...

ceh!!!pic nk poyo jew...menci tau...lalalalala...

Naz said...

x der un gambo2 yg berunsur kelucahan.. kelucuan ader lah. pandai maen golf..

~d!b@~ said...

perghhh rambut macho!

wahahahahhahaha

ok, gmbr last tu mmg cm org malas ~lalallalallalala

Dato Paduka Masri said...

kakyang-ok gelak berombak....

faryn- memang la... zaman muda.... hahahahahahaha....'

sutera puith-sabar k... bw menjerit ok...

ifahruzzaman- hahahahahaha... peluh pun sampai hijau ok la tu....

budakhijau- ala jeles la tu....

naz- stakat pukul2 boleh la... terbang juga bola tu ke depan...

kakdiba- mcm org mls???? rajin ok....

patungcendana said...

sekarang kau lagi cute kot...tapi dulu kau lagi slim...hehehe...

a picture speaks a thousand words...

Shitsurei shimashita said...

salam~ best wo zaman kolej like season in the sun

Namaku Min said...

zaman tuh..hepi jer~ lalala

mrblind said...

apahal main golf pakai selipar ni..buat jatuh maruah golf je..hahaha

Dato Paduka Masri said...

patung- terima kasih...

shitsurei- hahahahahaha... season in the sunny day...

namakumin- memang la hepi gila....

mrblind- manade aku pakai selipar... tengok elok sikit eyh.... lalalalalalalalalala....

patungcendana said...

re:...tepuk dada...kau memang cool...tapi nak lebih cool...kena ambil pisau belah la dada...hehehe...

niena kierana said...

mo komen jugak.. =) hikhikhik.. inilah rupa yang aku kenal sejak tahun 2000..harharhar.. now dah bertambah 3 kali ganda la beb.. kuruskan sikit jew..leh??kuangkuangkuang..

p/s: dato jadi gini sebb makan bnyk sangt eh?? senang ati ke??

knpa aku lupa daratan jap ni ah..ah lantak la..lalallaa

kay said...

aku pun cari yang lucah gak..tapi tak de pun..haha

@t00neY r00neY® said...

taf?
sedap?
gua lemak mmg bela dr dulu sapai skang..
sayang nk buang

Y E R N ain said...

dulu ko slim?

sekarang ko boroi suda ka?
hahaha~

Siti NurJ3nab said...

huh"

sedap ker ko nih?hhehhehh..

ada x sesedap dabel cheze bege?

hhhuuuaaaaa..

miezi said...

bila bersama mereka yg menyenang, pasti akan rindu bila depa jauh di mata. hmmm

razor said...

1)ko mmg into dengan taman tasik titiwangsa..
2)rambut ko mmg berserabut sejak azali lagi..
3)apesal kawan2 ko mcm mat pet?


keskeskes

Dato Paduka Masri said...

patung- tu xcool... kang kena suh buat... gelabah plak...

nina- apakan ko ni kan... len sdh bhsa mu... hahahahahahahaha...

kay- xpe nextime.... hahahahahahaha....

tooneyrooney- skang aku dah bela lemak dah... tapi masih sedap lg la....

yernain- ya dlu slim skrg tembam.... bukan boroi... lalalalalalala

sitinurjenab- aku lebih sedap dari bege…

miezi- betul tu… aku mmg rindu sangat ngan depa ni…

razor- ko mmg penjeles. Kan… kan… on9 lak tu mesti apdet la ni…

patungcendana said...

apa lak tak cool...suruh buat, buat je la...kau bukan kata nak belah dada kau sendiri kan...dada ayam ke, itik ke...lembu ke....hehehe

niena kierana said...

hahaha.. sekali sekala nyuruh urang2 tertentu memahami apa aku cuba sampaikan..bah mana pic kita tu??batah jua...

.::c!kzUrA::. said...

hahaha..sungguh jambu!!
slim seselim selimnyer!! :p

xfyfax said...

jambu gilakkk
;)
auuuu !