Emosi menggelegak di awal pagi

Pagi ini. Ye pagi ini. Di ulangi pagi ini. Seperti biasa aku akan pergi menikmati sarapan di restoran biasa. Dengan selamba aku duduk di bahagian depan berhampiran dengan entrance. Meja tu panjang. Aku duduk di sebelah hujung. Dan sebelah hujung lagi di duduki oleh seorang lelaki cina gaya samseng gelap.

Ketika aku sedang menikmati hidangan pagi yang selalu aku nikmati dengan penuh khusyuk cine duduk di bahagian hujung aku selamba je buang hingus di tisu. Tekak menjadi loya. Memang takde adab sopan langsung. Aku berhenti makan. Nak temuntah. Memang agak menggelegak Hati ketika ini.

ps: awal pulak bos aku datang.
ps2: kecoh la minah sebelah meja aku ni. Macam makcik2.
ps3: aku pakai baju baru kaler biru.

17 comments:

vidadarisakura said...

penambah selera!
kakaka
sadap tah ruti atu tangahnya?
haha

Dato Paduka Masri said...

vida-ruti apa??? makan nasi ku dang... eh apa cadangan mu... ko bepadah kan baritau di malam... sampai ani nada plang....

jinggo said...

hihihii..........
itu yang pak aji suka tu......

F A R Y N said...

awak nampak biru hari ni...hahaha

~0~ said...

geli tekak.. memang buruk perangai...

This is Mine said...

eeeuuuu...

xda table-manners lgsg!!

amek je pggn tue, katok pale dia...

huhu...

dh terbengkalai proses nk g ke cafe..

da** la cine tue!!

LifeSaver said...

huh!kira ok la ko duk sblh sna..cina tu sblh sinun..cuba byg ko sblh dia..hahahah!!compirm x makan 10 bulan!

NoName said...

euww...gross.....nasib baik tisu tu x melayang masuk cawan u.hahahahhahaa

eliza said...

ih..mesti keluar hijau2 tu kan...

diskopi said...

Politik Perak Kacau. Siapa pilihan Sultan Perak? BN atau PR? Ikuti analisanya di blog santai studen UKM kat: http://diskopi.wordpress.com

patungcendana said...

1. kamu selalu datang awal dari bos ke?

2. kenapa selalu kecoh macam makcik...takde ke kecoh macam pakcik2...ke, macam kontraktor2 ke...macam dato2 ke...

3. aku pakai baju kaler hijau...:-)

BudAk hijAu said...

asal bju bru warne biru x hijau...?

ab geldofg said...

hahahahahaha.....kalau aku maki trus org yg mcm tu

Dato Paduka Masri said...

jinggo - pak aji suke ke...

faryn-blue....

o- geli geleman

Thisismine- aku kan baik org nye

lifesaver- die duk sebelah je...

noname-rasanya kuman masuk dalam minuman i...

eliza-confirm ni...

patung- 1. haah.. bos datang lambat salu. 2. sebab klu aku lepak ngan makcik2 dorang kecoh je... 3. ok esok kot aku pakai baju kaler hijau...

budakhijau-aku ade baju kaler hijau... esok aku pkai...

ab- aku kan baik....

Miss Izah Mohamed said...

ee yekkk!!..
betuah punye cine tu..
ish mludah merata2.. boleh kene saman tue.. hehe

sharamli said...

k la...
cina...phm2 je la...
kal0 melayu tu agak sgt xs0pan la...

patungcendana said...

emo lagi ke...jangan marah...nanti kena jual...hehehe...:-)