Tidur Basah

Senjak dua menjak ni aku selalu tidur basah. Bangun je waktu pagi mesti basah tilam, selimut mahupun bantal-bantal yang ada. Sampai ada masa tu aku tidur beralaskan lantai yang di pasang dengan "tiles". Pun basah juga.

Belum lagi masuk ke dalam ofis. Pun sama. Aku duduk buat kerja aku pun basah. Habis basah.

Ni semua pasal pemanasan global la ni. Buat aku tidur basah dengan peluh. Kornag pernah ke macam ni? Dari permulaan tidur sampai ke pagi waktu wajib sedarkan diri peluh masih di seluruh badan. Panas hati aku.

35 comments:

aloy_paradoks said...

makin tenat dunia ni skrg ye rupenye.....

Dato Paduka Masri said...

aloy - tu la.... tenat beb....

Liliyuli said...

kurang-kurang pun kalau ada kipas tak la berpeluh kot..ye dak?

Dato Paduka Masri said...

liliyuli - sama gak... peluh gak aku...

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

klu taknak panas, tdo dlm air

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

panas duniaaa....

Dato Paduka Masri said...

hazerin - dah... air pun jd panas... baru duniakan... belum lagi DI SANA nanti....

A a D i I ? said...

ko tdo dlm bilik air je la weh. dok dlm toilet bowl. dah alang2 basah tu. kurang2 ko basah tp sejuk. haha!

lalala~

razor said...

mimpi basah pernah la...

leena said...

wee.. pasang la kipas... hahaha..

~d!b@~ said...

ish ish

katenye DPM Dato Paduka..

ekon teda? lalallalala

mrblind said...

cilakak..lu kencing malam ke?hahah

Nikotin said...

swaspen...

LifeSaver said...

xpenah pon

sharamli said...

basah itu n0rmal

kay said...

panas juga..tapi tak de la sampai basah..

dah lama tak mimpi basah..opss..haha

F A R Y N said...

tidur basah ngan mimpi basah...
apa beza?

Y E R N ain said...

astagaaa!
sama la!!!
x dpt stdy oh cm ni
bgn pg ja cm baru dr joging

ni blm lg sy mask aerobik

ahhh! panassssss!!!

patungcendana said...

tido la dalam ice box...tapi bila keluar basah gak ...sebab ice semua cair....problematic betul pemanasan global ni kan

qishie said...

aku sampai demam 2 minggu..
pasal cuaca tak menentu..
dem!
teruk la dunia sekarang..

Monkey D Luffy said...

ko kena pasang air cond ni ;)

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

woi2. kurang asam lu!
aku pkai bju kebangsaan dikatakan mcm makcik2. cet!!!

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

ye la.. ye laa.. aku delete la gambo tu. hampeh la kau

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

Hahaha. kau mmg jujur sbb kau je yg berani kira dan reveal berat badan aku. Mmg aku berat. Berat ilmu ni...byk sgt. Hahahaha.

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

ish2. kau gila.
kau mmg nak saiko aku...
aku takkan tersaiko lagik.

Naz said...

jom ramai2 jimatkan letrik mcm 'earth hour' hari tu..

Sayanghasni @ Yus said...

walaupun dunia berlaku pemanasan global..
rumah i berlaku pembaziran letrik..
i anak beranak tido kat ruang tamu (tak tahan panas tido kat bilik) bukak kipas siling 2. vol sampai 5..
memang sejuk dan menyamankan setiap malam..
tiba hujung bulan mata berpinar 360 darjah tgk bil yang melambung2
ahaks...

alif-mikail said...

ingat mimpi je basah.. aghhaha

masa itu.... said...

serius,ko da duk uk ni nnti,baru ko pandai nk menghargai sinaran serta haba matahari,tak tipu...

ZULKIFLI MOHAMED said...

Salam pagi Dato Paduka Masri,

jangan basah-basah lagi ....

j4l4k said...

ler aku ingat ko wet dream...kehkehkeh.

Global warming are nonsense.

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

woi pemalas.
update laaa

Aie said...

betol ka lu basah peloh tuh?

bukan air kuning kan? hahaha

sutera putih said...

SILA PASANG AIRCOND...
confirm sejuk n selesa...
terima kasih.

dhiy@ piNkY said...

ok la tu anggap ko wt sauna sms time tdo.. jimat ms ko n duit ko. huhuhu