Kepada Peminat Siti Nurhaliza

Best gila memang macam siti suara gaya.



Maut aku muntah!!!!!

15 comments:

Tinie said...

adei la....
muntahhhhh darah aku
wakakaka

jude said...

cute eh?

Dato Paduka Masri said...

tinie - aku pun sama....



kakjude - cute???? hahahahahahahaaha

sayanghasni @ yus said...

adeiiiiiiiiiiii
muntah ijo aku.............
boleh ke syurga ke gaya gini...
Ya Allah....apa nak jadik ler...

LifeSaver said...

aku tgk 46 minit..trus xlalu nak tgk...gelinya..perasan cun je lebih!

sharamli said...

jgn muntah

miSz.haNie said...

wahh..siti..
nk sainnnn...
hahahahahaah

~~adehh..deh..ambulan..tulunnn

nia salina said...

wahahhahahh..siap effect pakai kipas

aishah_conteng_je said...

huk..
kalau ada depan mata..
saya ketuk budak ni..

buat siti gulung tikar je..
jahat punye orang

niena kierana said...

hahaha... kesian dia.. mo popularkan diri..tp nda sedar..kutukan dia dpt... hmmm apa mo jadik la ni

vidadarisakura said...

dasar gay ko ni.

vidadarisakura said...

tadi aku nda tengok.


lepas aku tengok sumpah aku mahu muntah.


sekian.

qishie said...

cun doh awek ko masri.

cik syazni said...

haha! nape la ade puak yg tringin nak jadi pondan yer...geli!

dhiy@ piNkY said...

gegegege kesian pondon nih.. teringin sgt nk jd wanita yg popular...