Isnin

Mengantuk.
Hati meronta ingin pulang ke rumah.
Mengantuk.
Hati meronta mengenangkan bantal di rumah.
Tunggu kejap lagi aku balik tidur....

26 comments:

vidadarisakura said...

ni mesti telebih bepoya2 ni..
haha

kay said...

aku pun ngantuk gak..gilernya ngantuk..

jom skip kerja,balik tido..haha

mEiZ AraNda said...

hehehhe
owh nak balik ek???

bosssssss dia nak lik tido ni ha..;)

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

wei2! menurut encik kueh bakar, siapa-siapa yg ade 2 hp, adelah curang. hahaha. kau ade 2 hp kan? kan? adakah? hahaha. lalala.

aku pon ade 2 hp, 'nya' aku pun ade 2 hp. adakah? arghhh..

ko mmg berjaya mensaikokan aku dikala aku tgh berperang dgn buku-buku mahupun nota. tapi, aku buat reverse saikoloji dgn makan megi. so, aku sudah tak tersaiko lagik. hahahahahaha

ceehhh betul la ko ni.

kim salam kat 'nya' kau yeh.

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

owh lupa. kau balik aje la. buat kerja dgn hati tak ikhlas, tak berkat jugak. hahaha. aku saiko kau pulak. hahaha lagik

a.b geldofg said...

tmpat jatuh lagikan dikenang..inikan tmpat pkena roti canai

Dato Paduka Masri said...

vida - macam la ko tau aku bepoya ka x..... neh.... ada bukti meh....



kay - jom.....


miezaranda - bos belum dtg lg... hahahahahahahaha....



hazerin - memang aku nak balik.... ngantok gile.....

Dato Paduka Masri said...

ab - roti canai xbest... nasi lemak best.....

ifahruzzaman said...

hahaha...mari bersantai dibawah lindungan selimut.

Dato Paduka Masri said...

iffah - xyah pakai selimut.... ada bantal je dah ok.... hahahahahahahahahaha....

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

takkan ko pegi arena of stars semalam, dato? owhh.. ke kau dato' manja yg disebutkan tu??

ahahaha.
x pyah call la.
dia bru lpas call aku.

lagipun,
aku pecaya.

Dato Paduka Masri said...

hazerin - shu..... jgn cakap... nti ramai paparazi cari aku....

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

ye. dia sblom g keja, akan call aku. tgh lunch call aku, balik keja call aku, malam call aku.

ke dia yg tak pecaya aku?
hahahaha

sharamli said...

tid0 je tw..

patungcendana said...

aku pun sangat mengantuk...tak kira pukul 3 aku balik...:-)

~d!b@~ said...

hoh?

pe kes ingat2 bantal ni?

bantal busyuk ek?

ekekekeke

pe ni? dah ade *nya* pon cmni gaye lagi :P

Dato Paduka Masri said...

hazerin - pandai2 la korang....




sharamli - best pe...




ma.patung - ma nak blik awl.... hehehehehehehe...




kakdiba - haah.... hehehehehehe... best pe....

aloy_paradoks said...

gua suke bait bait ayat ni ...serius ni,,,

qishie said...

ah ko.

keje sikit ngantuk lebih.

Dato Paduka Masri said...

aloy - ko serius.... ini serius....



aqilah - ko xfhm... org yg bekrja dengan belajar lain... nti ko tau la....

one love said...

jom!

Dato Paduka Masri said...

kaknurul - dah kul 5 jap lagi balik la ni kak...


hehehehehehehehe

Y E R N ain said...

timur suka crita pasal hari oh kn.

Dato Paduka Masri said...

yern - ko timur suka angkat kubis di kepala....

A a D i I ? said...

tido jak keje kao!

hehe~

Dato Paduka Masri said...

aadil - ko memang jeles je kan....