AYAH

Ayah.....


...........Ayah


Kasih sayang ayah = 0

Aku tak pernah merasainya.


ps: Aku baca blog mamat ni j4l4k. Kawan aku yang aku kenali. Dan amat dikenali.

20 comments:

sharamli said...

erm...
syg ayah x?

niena kierana said...

oh kawan ku masri anak paci johari.. ko buat aku pun merindu bapaku.. aku juga nda penah merasakannya masri.. sejak lahir aku nda pernah.. huhu..sedehnya...

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

ayah...isk! isk! isk!

A a D i I ? said...

aku penah rasa smpai tingkatan satu je. tp kurang2 smpt jugak aku rasa.

aku bersyukur..
aminnnn.....

patungcendana said...

:-)

~d!b@~ said...

ermm

alhamdulillah akak sampai arini idup ngan kasih sayang ayah :)

xpe la masri, so dah tau camne rase idup xdpt kasih sayang ayah kan?

soon masri akan jadi ayah yg baik insyaAllah ;)

waahh rase akak cam pakar motivasi x? heeee

ifahruzzaman said...

oh ayah...dikau dlm kenangan!!!

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

em. sbb tu kebanyakan lagu hnya psal ibu.

"kasih nya ibu!~~~~membawa ke syurga..."meh nyanyi sma aku.

kesian kat kita-kita, kan?

patungcendana said...

re:..betu la...tengok la lecturer dia...hehehe...perasan tahap dewa...

Dato Paduka Masri said...

sharamli - ayah......



nina - rindu ayah.....




pentoi - ayah... isk! isk!





aadil - amin.....





ma.patung - :(


kakdiba - syukur alhamdulillah





ifah - ayah!!!!





hazerin - lagu ayah.....

mEiZ AraNda said...

semua ayah pun sama....
sayang pada anak2nya..
walau pun bukan darah daging dia...;)

Liliyuli said...

bersabar ye.. pas ko kawen nnt ko dapat la ayah..ayah mertua..

F A R Y N said...

meh share ayah ngan mya...
huhuhuh

vidadarisakura said...

-boikot-

LifeSaver said...

aku pon xpenah rasa kasih syg ayah sbnrnya

Dato Paduka Masri said...

meizaranda - hm... maybe...



liliyuli - yes!!!!!





faryn - ala... ayah mya garang tak???





vida - restoran mana mo di boikot ni....






lifesaver - kita dah bincang hal ni suatu masa dulu... hehehehehehehe....

IT'S Me N.a.N.a said...

saya sayang abah saya!!

vidadarisakura said...

aku boikot blog ko.




lalala

kay said...

aku tak rapat ngan ayah aku..tapi aku tetap syg beliau..

Dato Paduka Masri said...

nana - yes.....!!!!




vida - restoran mana lagi ni nama blog ni....???





kay - yes...!!!!!