Alam Maya

Setelah sekian lama aku hidup dalam dunia maya ini aku dapat membuat satu kesimpulan. Di alam maya ini sama seperti alam sebenar kita. Hasad dengki, psiko, dan pelbagai perbuatan buruk dan baik wujud dalam alam maya ini. Sama seperti di alam yang sebenar ini.

Update: Kenapa saling cemburu antara manusia? Sebab dia hebat dan mempunyai segalanya.

17 comments:

ayampinko said...

1st..cayala..

besala..sedangkan bangunan kat pj boleh runtuh..nie kan plak manusia..
(ader kene mengena tak)

Dato Paduka Masri said...

ayam - betul manusia mmg salu macam ni.. perangai mengalahkan setan... sikit2 nak menyibuk... sikit2 nak menyibuk...

mrblind said...

tumbuk rusuk je..hahaha

Dato Paduka Masri said...

mr.blind - kalau aku rajin nak tumbuk2 ni boleh la... ni aku tengah malas...

patungcendana said...

aku suka bertumbuk2 di alam maya ni...:-)

apa kes???

ayampinko said...

wei cantek la..bagi alamat owang tu..biar aku jer yang tumbuk rusuk dier..
nko nak kanan ker kiri..

Dato Paduka Masri said...

ma.patung - adalah... kisah2 tersembunyi di alam maya... heran aku dengan pelbagai tragedi...

Dato Paduka Masri said...

ayam - ko bagi kedua2 belah elok kot...

j4l4k said...

AKU pun nak menyibok gak,xde pe nik tulis...bohsan.

a.b geldofg said...

mcm kata kt diri sndiri je
hahahaha
oi apsal lu dah dua kali mms kt hp gua?

mEiZ AraNda said...

hehehe
bagus laa

mana ada manusia ni yg sempurna n pernah cukup dengan apa yang dia ada wak.;)

aloy_paradoks said...

huh!
kat alam maya ada masalah ni jugak ye..

atle ♥ waT¡e said...

hurmm..kat cni pun ade gak ekk?? hurmm..

Dato Paduka Masri said...

j4l4k - ok... kau di izin kan menyampuk sebab ko dah minta izin...


a.b. - hahahahaha... sori hp aku ada mslh smpai boleh te mms gambar bukan2 kat ko....



meizaranda - tapi ni lain... masalah aku adalah masalah aku... tiba2 dia cakap kat org lain bukan2 tentang aku...



aloy - memang la... bukan semua yg kita ingin kan adalah sama...

Dato Paduka Masri said...

atie - memang kat mn2 pun ada... zaman sekarang banyak benda2 macam ni...

F A R Y N said...

aku tau cerita ini!!!
sabar weih...
dia tu kubur kata mari je...
nanti kita baca talkin ramai2 eh..
hehehe

Dato Paduka Masri said...

faryn - shuu.......!!!