Alam Maya 0.2

Sekejap kau cakap dekat A "Aaaaaaa....". Kemudian kau cakap dekat E "Eeeeeee.....". Kemudian lagi kau cakap kepada O "Ooooooo...".


Maksudnya: Kejap kau cakap kat orang 1 ni lain. Bila tiba kat orang 2 dah jadi lain apa yang kau cakap tiba-tiba berubah maksud kau. Kemudiannya bila kau datang lagi ke orang 3 lain lagi kau cakap.

Argh..!!!! Aku banyak sangat mengarut ni....

11 comments:

aloy_paradoks said...

carutla kat blog lak...

BudAk hijAu said...

kau dah kenape setan????

patungcendana said...

tak yah cakap la...senyum je...:-)

qishie said...

kat U dia cakap uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

aishah_conteng_je said...

sudah lama tak ke sini..bila sampai kamu pulak tengah tingtong macam ni..

menakutkan~

j4l4k said...

AKU nak beli vokal O...OooOooOooo...

~d!b@~ said...

sorang lagi...

cik syazni said...

hmm...putar belit kah?

Dato Paduka Masri said...

aloy - mencarut!!!!




yan - adalah.... ada org tu nti2 aku cerita... kalau mengizinkan...



ma.patung - hehehehehehe....




nooraqilah - tut.........





aishah - hahahahahhaahahahaha....




j4l4k - Ooooooo ok.....




kakdiba - napa???



ciksyazni - yes... complecated...

ayampinko said...

angkat tangan nko..dua-dua..aku nak tumbuk rusuk nko..

Dato Paduka Masri said...

ayam - napa plak aku....