Hati aku pandai berkata.

Situasi: Aku tengah berjalan-jalan dan terlihat seorang lelaki. Lelaki itu pandang aku dari atas sampai kebawah.
Kata hati: "macam ajak gaduh je mamat ni"

Situasi: Tengah bulan duit dah mula susut.
Kata hati: "Sape suh kau boros sangat. Sekarang kau rasakan penangannya."

Situasi: Di kedai makan. Aku order 2 gelas air. 'Nya' aku pun sama. Padahal kami makan berdua. Pelayan pelik dengan keadaan itu.
Kata hati: "Apasal? Kena tangkap ke mintak air sampai 2 gelas?"

6 comments:

atle ♥ waT¡e said...

Situasi : baca blog catatanseorangkontraktor. Dak pejabat yg len sume tekun wat keje..!
Kata hati : Ish..bila la aku nk insaf nih??!!

cau cin cai..

ayampinko said...

cit tak bleh jadi 1st

kata hati aku : kuat jugak mamat nie ngular..

mo0ney said...

kalo ada masalah hati doktor senang nk trigger ni..sbb boleh ckp..power

haruan tasek said...

situasi: makan kacang
kata hati: bila boleh buat kilang kacang nie

ha..ha..ha..

~d!b@~ said...

akak komen utk situasi ketiga..

itu bukan gagah, itu gelojoh..
hahahahahhaha

iskk seswai la korang mmg walaupon slalu gadoh..
gadoh la lagi haha!

Lifesaver said...

aku x faham la bro!