Cepat

Aku sungguh tak sangka apabila aku di kehendaki dengan segera untuk ke Melaka. Hari khamis bersamaan dengan 25hb Jun 2009 aku di kehendaki melaporkan diri di sana. Tiga hari kemudian baru aku balik semula ke Klang.

Bulan depan baru sepenuh masa di sana.

Selamat datang ke Melaka buat diri ku. Berat hati nak pegi.

23 comments:

haruan tasek said...

ko dah memang kena sabotage

rj.zyra said...

:) ada hikmah inshaAllah.
Selamat berkhidmat di sana.

eiza in the house.. said...

agaknya org Melaka tak sabau nak jumpa ko tu..xcited benget sih..hehe

tuntung said...

xpe,boleh jadi hang tuah~

tuntungkita.blogspot.com

~d!b@~ said...

uiks!

pe cerr ni? huhu~

Dzulkarnain Mohamad said...

salam, selamat ke site dan beransur2 gelap la bro..hehe

Tijah Fabulous... said...

hari ni orang kenakan kita. esok giliran diorang pulak. by the way, i like your blog. padat, straight foward and honest. hahaha

regards

fifa. said...

selamat berkerjaa

Pije. said...

melaka bessst la!

patungcendana said...

tak tau nak cakap apa...

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

eleh.. ko xmo berjauhan dgn 'nya' ko la tu.... ceh cehhh.. konon caring is sharing.


melaka best!

fazadilla said...

yerp betul..melaka dah best dah skarangg!! hehe

Lifesaver said...

melaka ok pe bro!!

aishah_conteng_je said...

ermm...mesti kamu sedang bad mood...

bawak balik girlfren dr melaka pun ok jugak kan,...

j4l4k said...

Akhirnya loe berada di luar kawasan luputan heheh...

Jard The Great said...

gud luck!

Jard The Great said...

be strong.. ehehe...

ayampinko said...

belikan belacan ek..

Liliyuli said...

keje kat melaka eh nnt? selamat datang..hehe

Mak Su said...

best gaks dok melaka, meratah ikan bakar setiap hari

niena kierana said...

pindah melaka ka geng?

kakimaukah said...
This comment has been removed by the author.
kakimaukah said...

mencarut je la ko pasni..
agaga..