Sedar

Aku baru sedar yang nama aku dah tukar. Padahal aku yang tukar. Jangan tanya kenapa aku tukar nama dalam ni. Ada sebab-sebab yang tertentu yang buat aku tukar nama aku.

Aku baru sedar yang aku selalu 'typo'. Minta maaf atas kesalahan itu sebab aku tau aku manusia yang lemah. Jadi, aku pun selalu melakukan kesilapan. Aku bukan sempurna.

P/S: Seronok bila lepak bersama mereka-mereka di malam itu (Malam Pekan Frijan). Penat yang ku bawa dari Melaka hilang begitu sahaja.

18 comments:

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

1st

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

2nd

Pekerja Kontrak said...

dah sudah aku 2nd

+h.a.z.e.r.i.n+ said...
This comment has been removed by the author.
Pekerja Kontrak said...

3rd

Pekerja Kontrak said...

45th

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

knapa ko tukar nma?

knapa ko kerja kontrak?

knapa x benti keja je.? bagi aku keja situ

knapa ko ingt ko 2nd pdahal aku 1st n 2nd??

Pekerja Kontrak said...

sedar2.... hahahahaha

nia said...

agak penin bc komen hazerin..aku pon x tau nk komen pe..sj je nk menyibuk kat blog ni..hehe...

ayampinko said...

huh nie mesti nko kantoi kan..
hahaha..

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

ko telah ditag.

kalo rajin, buat la

Naz said...

patutla rasa mcam lain jer.. rupa2nya dah ubah tajukk... hehehe...

vidadarisakura said...

baru kool nama sekarang ni.
haha

qishie said...

apesal?ko dah kena tarik darjat dato' ko ke?

patungcendana said...

lama aku cari...baru jumpa kau semula anakku...

kau sihat? melaka ok?

aloy_paradoks said...

lu tukar nama utk penghijrahan kot.

aishah_conteng_je said...

ingatkan kamu tutup belog tadi..

ku taip blog kamu tapi tak jumpa

panik sebentar~

aduhhhh~

Lifesaver said...

nape nama ko ditukar?lalala