Lif Fantasia

"Ting!!!" bunyi lif yang baru tiba dari tingkat atas dan menandakan pintunya sedang terbuka. Tingkat G, Solomon sedang menunggu lif itu terbuka habis, lantas Solomon masuk terus masuk tanpa memerhatikan siapa di dalam. Dia sedar ada orang dalam lif menemaninya.

Akhirnya Solomon sengaja menoleh untuk melihat siapa bersamanya di dalam lif itu. Solomon tekelu bahasa apabila dia sedar yang dia se-lif dengan makhluk asing bewarna pink. Solomon terkejut dan hampir pengsan apabila makhluk asing warna pink itu senyum kepadanya.

Bila pintu lif itu terbuka baru dia sedar bahawa Solomon tidak lagi berada di bumi yang sebelum ini. Kini dia berada di bumi yang penuh dengan makhluk bewarna pink. Maka bermulalah penjelajahan Solomon ke dunia baru. Dunia yang penuh dengan makhluk bewarna pink berkepala babi dan yang penting pandai senyum.

18 comments:

haruan tasek said...

munuju ke arah pinky juga ke... dasyat

Lifesaver said...

adakah dia sailormoon?

Dato Paduka Masri said...

haruan - hehehehehehehe.... dasyat eyh...


lifesaver - kikikikikiki...

mo0ney said...

pinky??hehehe

sharamli said...

s0l0m0n laki ke p0mpuan?

atle ♥ waT¡e said...

bila aku bayangkan rupe makhluk tue..eee..geli aku..!

~d!b@~ said...

owhhh pink?

oscar yg mata besau tu eh?

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

knapa entri ko makin susah aku nk faham? ke aku yg biol?

patungcendana said...

badan makhluk tu apa?...lembu ke?

qishie said...

ko ni oke tak?

aku tau solomon tu ko

Dato Paduka Masri said...

mooney - pinky la.... kakakakaka...


sharamli - suka ko nk bagi jantina.. hehehehehe


watie - kikikikiki... pakaian makhluk tu semat tapi muka spoil...



kakdiba - oscar tu apa kak???



hazerin - asyiknya berkhayal~~~~~ kakakakakaka... ko dah biul ni...



ma.patung - badan die badan manusia...



Noor Aqilah - ok la... solomon tu solomon... xde kaitan dengan aku...

aishah_conteng_je said...

pink panther ke??

pelik la~

~d!b@~ said...

http://www.motionpic.com/new/aseries/mini/43.jpg

nahh tgk gamba tommy n oscar :P

patungcendana said...

berbadan manusia, berkepala babi...macan mitos je...

aloy_paradoks said...

susah gua nak faham ni..

Dato Paduka Masri said...

aishah - hehehehehehehe....



kakdiba - hehehehehehehehehe... kikikikiki...




ma.patung - ni mitos kontemporari.....



aloy - hehehehehehe...

ayampinko said...

pink jugak..
aku allien kaler hijau jer..pink pun ader..hem..

Dato Paduka Masri said...

ayam - mmg ar... kt tak tau alien tu kaler pe sebenarnya kan...