Siri Balik Ke Kampung Halaman Siri Gambar







Gambar di bawah menunjukkan aktiviti aku sesampai di W.P. Labuan kampung halaman ku. Aku di lahirkan di pulau mutiara laut china selatan ini.



Lokasi riadah/'hiking' pertama.

Ini adalah sesi pemanasan badan kami. Borak dan hisap rokok.




Dalam perjalanan dan hampir tiba di puncak.

Tiba di destinasi dan inilah hasilnya. Pemandangan yang memuaskan nafsu serakah.





Aksi-aksi ghairah kami semua.




Ni adalah lokasi riadah/'hiking' yang kedua. Lebih mencabar dan terletak di tepi pantai. Ini la pantai yang berjurang.


Situasi dalamgambar diatas boleh di definisikan sebagai masa ingin pulang. Ini kerana kelihatan kesemua jejaka-jejaka di dalam gambar kelihatan sangat penat dan semput. Oleh itu adakah mereka menanti bas atau menanti seseorang.








16 comments:

sharamli said...

menanti bas ke 0rg ke antu?

aloy_paradoks said...

giler la kg lu,,, best siot... jeles gua..

aishah_conteng_je said...

bagaimana ini...dato ku yang gagah naik lif itu hari sudah semput..

haih~

indah bumi asal kamu..saya jeles di sini~~

patungcendana said...

menanti hari esok?...hehe good morning anakku...

jinggo said...

ini lah satu penantian.....

muhammad fairuz bin jaafar said...

oh yeah..

Dato Paduka Masri said...

sharamli - pilihan terletak di tangan anda...


aloy - hahahaha....



aishah - hahahahahahaha.... meh la datang kg aku...



ma.patung - afternoon.... hehehehehe


jinggo - hahahahaha...



pai - oh yeah yeah....!!!

Lifesaver said...

mmg ghairah...


ghairah bergambar..haha

Dato Paduka Masri said...

lifesaver - ghairah.....

BudAk hijAu said...

best gler kot!!haih..

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

mana kau?? kau xde dlm gmbar ye?? ganti ngn pakcik kau ye?? hahahaha. muka mcm pakcik2 ada hati nk kutuk aku. hahahahahaha

muhammad fairuz bin jaafar said...

tribute untuk ko di blog ku..

Dato Paduka Masri said...

yan - aku ajak ko xnak pegi kan dah rugi... hahahahahaha...




hazerin - makcik!!!!!



pai - hahahahahahaha...

Liliyuli said...

ape motip riadah/'hiking' tu? mana gambar rumah kampung lu?

Dato Paduka Masri said...

liliyuli - rumah aku di rahsiakan.... hm... motif pekara tersebut ialah membuang masa........

redSeptember said...

adoiyayy....
gila jeles tengok gambaq hiking hang.