Ragut

Jahanam.
Peragut memang patut mati.
Aku doakan agar peragut-peragut di Malaysia ini mati dengan dasyat.


Bacaan lanjut arahkan 'cusor' anda ke sini.

11 comments:

jude said...

peragut ni patut kena swine flu!

Liliyuli said...

peragut tu patut di cucuh ngan besi panas kat tangan dia tu....sian budak² tiada ibu dah..sedih~

~d!b@~ said...

patut!

LifeSaver said...

sokong 100&

A a D i I ? said...

meh aku sagat diorang ni kat tarmac. kasi seret 210km/j + 500m sedap tu.. haha!

Dato Paduka Masri said...

kakjude - patut...


liliyuli - bukan kat tangan tp di kemaluan nya.. sebab pengecut sgt...



kakdiba - berpatutan...



lifesaver - 100% sokong


aadil - ok... patut...

kay said...

kasi sula sama dia..potong tangan dia..kerat kaki dia..cincang bagi lumat..

patungcendana said...

mati gengan dahsyat tu macam mana ya...ada ke mati yang tak dahsyat...

Dato Paduka Masri said...

kay - ya sula.....





ma.patung - ada... mati yg mati di atas tilam...

patungcendana said...

apa kata suruh dia bertaubat dulu...ok tak?

vidadarisakura said...

sialan banjingan peragut atu.