Mati

Koman sedang baring. Mata tertutup sebab dia pengsan akibat dari hentakkan di bahagian belakang kepala tepat di antara sambungan tulang kepala dan tulang belakang. Sakit tidak terhingga.


"Aku kat mana ni?" Dengus hatinya. Kehairanan. Sebelum ni Koman berada di Chow Kit mencari teman untuk bersenggama. Lepas tu dia langsung tak ingat kecuali deria sakit yang dia rasa.

Burung warna warni. Bau harum-harum. Harum macam bahagian yang menjual sabun di pasaraya 'Jusco', 'Tesco', 'Carrefour' dan sebagainya. Cerah secerah cerahnya. Hijau sekeliling. Bunyi-bunyi burung mengikuti irama jazz. Sungguh indah. Disamping itu keindahan itu di tambah lagi dengan kehadiran wanita-wanita sorak pasukan ragbi Sekolah Menengah. Lagi berbunga mata Koman memerhati. Seraut senyuman terukir di bibir sumbing Koman.

10 comments:

haruan tasek said...

adakah ia sudah mati atau pengsan aje?

sharamli said...

k0ma?

BudAk hijAu said...

makin pelik entri2 ko nie weh..

musykil dh nie...

Dato Paduka Masri said...

haruantasek - ntah.....


sharamli -xtau....


yan - ntah aku pun agak musykil... macam dah makin mereng aku....

Lifesaver said...

mati sudah..sempat taubat?

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

ni kat mana tempat kejadian ni? kat chow kit kee..kat padang sekolah?

patungcendana said...

koman tu apa sebenarnya...ulat ke?

Dato Paduka Masri said...

lifesaver - agak2...??


hazerin - chowkit kot...


koman - kata ganti nama...

ayampinko said...

koman dah koma kot..aku rasela nko yang nak koma nie..tapi bukankah kepelikan itu satu keunikan..

Dato Paduka Masri said...

ayampinko - koma....??? tepuk dada tanya selera...