Menanti Dan Terus Menanti

Ada yang menutup telinga.
Ada yang menutup mata.
Ada yang menutup mulut.

Ada yang mengenggam tangan suami, isteri, anak, teman wanita, teman lelaki, teman dan ada juga yang mengenggam kerusi. Ada juga yang mengumat-kamitkan mulut sendiri. Entah apa yang di baca. Ada yang bepura-pura untuk membaca buku. Padahal buku sudah lama habis di baca.

Ada menggeletar tangan, kaki dan tubuhnya. Sepi. Sunyi. Terdengar suara seakan orang sedang muntah. Jantung semakin tinggal jauh dan berdebar. Tiba-tiba kerusi begegar. Dan satu suara berkumandang "Tuan-tuan dan Puan-puan, kita telah selamat mendarat di destinasi kita..blablablabla....."


p/s: Blog ini telah kembali beoperasi. Sekian terima kasih...

18 comments:

patungcendana said...

erk...

LifeSaver said...

welcome back!!

akunya coklat??lalala

Dato Paduka Masri said...

ma.patung - nape???





lifesaver - hehehehehe... amik kat tmpt aku....

mEiZ AraNda said...

HEHEHEH
kite pun rasa macam tu gak..;)

aloy_paradoks said...

gua agak lu baru balik dr kampung.,

Dato Paduka Masri said...

miezaranda - hehehehheeh.... ye kot... hehehehehehe...





aloy - hehehehehehe... agakla kan...

Y E R N ain said...

mesti ko rindu gilak sama rakan segay ko kn. hahaha.

sharamli said...

dlm bas?

en.Adam said...

selamat pulang!!!
pramugari cantik tak???
hahah

patungcendana said...

gembira kau selamat kenbali anakku...:-)

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

aku bukan anggap ilmu kau sebagai sampah. ko ni!!! padahal aku sanggup pegi gali tong sampah utk ilmu berharga ko tu!! cet!!

hari ni aku akan gunakan ilmu jurus ko tu utk exam.

Dato Paduka Masri said...

yernain - ko ada ic ka ni????



sharamli - salah.....




en.adam - terima kasih... cantik dan sombong tambah fake....





ma.patung - terima kasih ma......






hazerin - semoga bejaya....

Liliyuli said...

huwaaa..naik kapalterbang sehh..jeles neh!

aishah_conteng_je said...

antara perkara yang menakutkan dalam dunia..

1.jmpa doctor gigi
2.kawen
3.naik kapal terbang
4.lalu terowong smart

Anak Pendang Sekeluarga said...

salam..hu3..............malu la...

Anak Pendang Sekeluarga said...

slam..hu3....malu la...

IT'S Me N.a.N.a said...

hek eleh..ingatkan apa lar tadik??

aloy_paradoks said...

pertengahan bulan 7, insyaallah Paradoks akan buat event... tema "Dunia Gelap".....
Bertempat di Laman Budaya Shah Alam... harap lu sudi memberi sokongan lagi..