Projek Bloggers Tempat Bersua Muka

Aku nak tanya kepada kamu kamu kamu dan kamu...

Adakah kamu tahu di mana letak nya uptown danau kota????

Jika kamu tau di sana la kita akan bersua muka... Di restoran Zubaidah nasi kandar.....

ok....

map nanti aku lukis pakai tangan...

18 comments:

sharamli said...

lukis la pakai pen ke pensel ke..

Dato Paduka Masri said...

sharamli-selaku budak yg mengambil course construction lukisan adalah mengunakan pen mekanikal....

patungcendana said...

aku tak tahu dan aku sure tak leh pergi...huhuhu

BudAk hijAu said...

okeh la 2...

jap g roger aku nk p beli brg ok!

This is Mine said...

wee~

3 hr lagi~

ngee~

Nurul Harun said...

taw!

ab geldofg said...

kt danau kota tu bnyak semak tak?....kena bawa parang tk?..unutk tebas2 danau?.....pacat ada tk?.....rimau ada tk?

Dato Paduka Masri said...

ab- ada banyak sila bawa parang sabit serta alat2an yg berkaitan dengan menebas...

one love said...

orderkan akak nasi beriani awal2 yer!

sebagai tanda kenangan akak takde!

huhuhu

Mak Su said...

ada meeting ka? adoiiyaaiii, saya ni dok kat hutan, susah nak kuar :(

Dato Paduka Masri said...

kak nurul- ok... hehehehehe...

maksu- haah... meeting... ayuh join....

amirnazrin said...

DPM,
pukul bape nak kumpul.pagi ka?aku dtg ikut dan je lah..

Dato Paduka Masri said...

haah... kul 9 mcm tu kita kumpul....

sutera putih said...

ummmmm,,,,,,,,,,,
ana punya soklan,,,
asal nak lukis map pakai tgn???,,,
harap dato' yang katanya kacak leh terangkan skit,,
;p

Dato Paduka Masri said...

suteraputih- atas sebab malas nak melukis pkai benda elektronik... pyh... ade map tp pyh plak nak upload.... sengal.....

NURUL said...

wow nice blog? best nyer keja kamu sgt mencabar.

Dato Paduka Masri said...

nurul- memang mencabar minda... hehehehe

vidadarisakura said...

gudlak kamu!