PROJEK ANAK YATIM BERSAMA BLOGGERS Part 2: Update - Lokasi

Sila Baca disini.

Tempat berkumpul akan di update dalam masa terdekat ni.

Aturcara majlis ialah gotong royong dan penyerahan bantuan untuk anak-anak di sana. Jadi, aku sarankan kamu kamu dan kamu bawa peralatan untuk bergotong royong seperti sabit dan parang.

Sekian Terima Kasih.

15 comments:

BudAk hijAu said...

aku rase brg utk gotong royong :

1.penyapu
2.mop
3.penyodok
4.sarung tangn(klu perlu)
5.plastik sampah
6.
7.
8.

kite beli brg2 nie guna duit yg kite ade skrg.ok..ape lagi erk...?
korang lak isi tempat kosong..

This is Mine said...

aaa....

yg brg2 tok mennge"mop" tue??

cane tue??

hurm..

kutipa still rm500 lagi ek??

Dato Paduka Masri said...

kutipan skang dah 650....

This is Mine said...

gud!!

maseh ad mase tok ngumpul lagi~

ngee~

=)

one love said...

hish, sedih akak tak dapat join!!!
:(

Dato Paduka Masri said...

thisismine- apa kata ko pun tlg gak cari2 kan... he....

kaknurul- ala takpe kak... t akak buat ktorg support lak... hehehehehhe

miezi said...

tu no acc bank ko eh?

Dato Paduka Masri said...

miezi- haah.. no akaun bank aku...

jumapx said...

ehmmm...
teringin sgt nak join hu3

patungcendana said...

semoga berjaya.

Dato Paduka Masri said...

jumapx- ko mo dtg??? mari la ba....

patung- thanks ma.... :)

eliza said...

6. fabuloso

mop biar smpai berkilat lantai
err..boleh kah cadangan macam ni..

p/s: apa pun selamat beramal..:)

patungcendana said...

aku bangga dengan mu anakku...:-)

Dato Paduka Masri said...

eliza- bulih bh kalau kau.... hahahahahaha... thanks eliza...

patung- thanks a lot ma.... ptt ma ckp "menantu ku".... cewah

vidadarisakura said...

gudlak kamu!