Musim Limau

Datang lagi musim ni. Selalunya mesti aku sakit perut makan limau terlalu banyak. Tapi kali ni macam kurang saja limau yang di hantar ke syarikat baru ni. Kalau yang dulu mesti banyak. Mesti aku sapu sampai 2 3 kotak. Tidak sabar aku menunggu limau itu.

Tadi pagi aku dengar radio mengatakan bahawa ada blogger dapat paling kurang 12k sebab berblog. Aku mahu cakap sudah 3 tahun berblog satu sen pun belum ada aku terima. Tidak perlulah nak besarkan pekara ni. Haih..

5 comments:

aleen aiden said...

mak aku klo taim raya cina berkotak2 die beli limau.mcm die pulak yg raya.huhuh

Puan Capa said...

aku pon sama....1 pon tak dapat.

vidadarisakura said...

minta bahhhh limau

FARYN said...

aku nak angpau!

Pekerja Kontrak said...

aleen - hahahahaha jrang2 jumpa la tu... pasal tu beli byk...

capa - sabar jelah....

vida - nanti2 la...

faryn - aku pun tggu angpau.....