AJL 25?

Entah hampir semua cakap AJL 25 punya pemenang sepatutnya tidak menang. Pada aku semua tu rezeki si pemenang. Nak sakit hati untuk apa? Korang dapat bahagian ke kalau lagu orang lain menang selain dari pemenang semalam?

Layak ke tidak semua sudah terjadi. Juri adalah seorang yang adil. Kalau tidak adil bukanlah juri. Lagipun tahun lepas pun ramai juga orang tidak puas hati dengan keputusan juri. Aku rasa macam tiap-tiap tahun orang tidak puas hati dengan juri.

P/S: Sampai buat page di facebook tu. Tajuk dia "Kami tidak bersetuju Ana raffali menang AJL 25". Malaysia oh Malaysia.

6 comments:

Puan Capa said...

ye btol!!!!rezeki dia.

sharamli said...

fesbuk k0 apa?

BudAk hijAu said...

ah..dh mmg boleh agk die menang pon.mane nak cari lirik lagu mcm 2 zaman skg ni..pas2 kne pulak ngn muzik yg mcm 2..cmflm la menang


mmg la faizal tahir best.tapi xde rezeki.lalalalala

ayampinko said...

aku suka jer ana rafali menang.. besh aper minah nie..

juri M.Nasir kot.. habsah hassan.. amy.. lagi nak pertikai..

(yan jangan akap aper2 k)

vidadarisakura said...

no komen. haha

Pekerja Kontrak said...

capa - itu la...

sharamli - adalah... hahahahahaha...

yan@typo - black lagi best la yan....

ayam - tul tu... ingat dorang tu tak tau macamana nak jadi hakim ke....

vida - komen lah... komen....