Vrooommmmmm Part 2: Edisi berkasih-Kasihan di atas Moto/Skuter

Vrooo0mmmmm......

Skuter aku telah di overtake oleh sebuah motosikal yang di pandu oleh suami dan isteri membonceng di belakang...

Then hati aku berkata "Best nye peluk-peluk naik moto.... Kena plak sejuk-sejuk embun pagi macam ni.... Wah.... Wonderful...."

Entah kenapa bila aku salu nampak situasi macam tu aku rasa jeles... Seyes jelesi.... Lebih-lebih lagi bila aku nampak orang couple gelak-gelak naik moto peluk-peluk pandang-pandang aku lepas tu gelak lagi.... Mula la hati aku berkata "Babi korang... Mentang-mentang aku ni bawa sorang-sorang... Takpe nanti sampai umah aku pakai kete jumpe korang aku tau la macam mana nak buat.."

Setelah aku pikir-pikir kan.... Memang aku patut di gelak kan... Sebab memang aku sunyi... Takde teman istimewa untuk di tumpangkan di belakang... Kalau kawan-kawan dah puas aku tompang kan... Tapi teman istimewa not yet done....

Sigh*

Sampai bila aku nak membonceng skuter aku tanpa si dia yang istimewa di belakang... Memeluk erat ketika kesejukan di tiup embun-embun pagi yang segar namun di campur dengan asap-asap diesel dari lori treler....????????

6 comments:

one love said...

then, go and find someone!
tapi best ke peluk2 atas motor?

jangan buat selalu! nanti disumpah dek mak mak orang nanti! hehehehehe

~tYa~ said...

adeh...ape la awak ni...peyuk2 lak...g cri g...

Dato Paduka Masri said...

one love-i mean its romantic if dah kawin.... cuba bayangkan.... tutup mata n bayangkan...

tya-hahahahahaha... klakar....

pemikir lapuk said...

kenangan aku dgn awek aku dlu..masa aku bawa mtor..bila dia nak naik.aku jln skit..bila dia nak naik aku jln lagi...4 5 kali aku buat...last..dia marah dia naik bas...hahahahaha

Dato Paduka Masri said...

hahahahahahahaha......

ko memang lawak la lapuk....

j4l4k said...

Senang citer biar aku jer lah peluk kau ok ape...