perut oh perut kenapa ko buncit.....

Lemak dah belipat d bahagian abdomen aku.... Skali aku tengok masa member aku amik gambar... pye la huduh semacam je... Panas gak aku ngan diri aku yang takde disiplin untuk mencantik kan bahagian perut aku ni...

Satu lagi.... Perut aku ni dah asyik meragam je... Kat luar die nak ke tandas... Sampai kat ofis die stedi-stedi je.... Memang la...

Buncit plak perut ni... Ni kena Side up... 5 kali pagi and 5 kali malam.... Macam makan ubat... Tapi aku mampu ke????

3 comments:

pemikir lapuk said...

:)

artsoul said...

hmm,buat je dulu..

salam kenal

Dato Paduka Masri said...

hehehe..... ok.... thanks... semangat....

salam kenal...