Halimah Jongang Dan Fatimah Juling

http://syahrilkadir.wordpress.com/2010/03/01/lepas-halimah-jongang-sambung-pula-fatimah-juling-apa-erti-semua-ini/

http://bluevirgolady.blogspot.com/2010/03/fatimah-juling-vs-halimah-jongang.html

http://www.mail-archive.com/sahabatinteraktif@yahoogroups.com/msg49843.html

Aku secara terbuka dan serius rasa ingin mengatakan bahawa penerbit Halimah Jongang Dan Fatimah Juling tidak memahami tentang psikologi sekeliling. Harap penerbit di beri bimbingan yang sewajarnya.

Adakah penerbit akan membuat drama-drama macam ni sekiranya penerbit sendiri berkeadaan begitu? Kekurangan orang di jadikan sumber rezeki. Sama macam suruh orang kurang upaya meminta sedekah dan hasilnya dirampas oleh orang gila duit.

Dan secara jujurnya aku pernah melihat budak-budak menyanyi lagu tema halimah untuk mempersendakan orang yang lebih tua. Bukankah itu satu ajaran yang entah apa-apa.

Serius aku PANAS HATI...

4 comments:

qishie said...

haih..sungguh kurang berilmu betul pengarah yang buat drama tu.nak kata akal takde,ade.setiap insan tu tuhan dah kurniakan akal untuk berfikir tapi malang sungguh buat pengarah dan penerbit kedua2 cerita tu.
semoga setiap insan yang pernah terasa dengan hinaan mereka melalui kedua2 cerita tersebut dapat memaafkan mereka.

blueCITY® said...

salam pekerja kontrak?
ahaks, naper nama tuh wak?
ekekekk
nak kerja tetap ke?
heeeeeeeee..
sila2 jengok2 kat

http://blogjawatankosong.blogspot.com/

kot2 dpt membantu jadi pekerja tetap, heee..

wak,
tq lah ambik link i n post kat sini
mmg tak patutkan
cuba org yg buat cerita tu sendiri jongang? nak ke dia malukan diri sendiri mcm tuh?
org yg cipta lagu jongang pun sama.
cuba bini or anak dia jongang? nak ke malukan anak bini dia?
pelakun2 pun, berlakun dan gelakan2 org boleh lah, dpt duit lagi.
masyrakat makin open, naluri kesian dah pudar..

selamat berkenalan ya
heeeeeee

vidadarisakura said...

ini la saya kasi maksud dlm fb.

Lifesaver said...

sian org yg jongang kan?