1 Tahun

Mungkin ramai yang tau dan ramai juga yang tidak tahu. Atas sebab-sebab tertentu aku dan 'nya' aku tidak menghebohkan hubungan kami. Selama setahun juga kami berdiam diri tentang hubungan kami dari kawan-kawan alam maya dan dunia realiti. 

Banyak memori manis dan pahit kami lalui. Biasalah sudah adat hidup di dunia, mesti juga ada drama. Dan hari ini usia perhubungan aku dan 'nya' aku sudah genap setahun. 

Selamat Ulang Tahun yang pertama. Semoga berkekalan hendaknya. Terima Kasih Tuhan kerana menemukan kami.


PS: Soalan dan ayat-ayat terlarang adalah seperti berikut:

  1. Bila mau tunang?
  2. Bila mau Kawin?
  3. Kami lapar nasi minyak ni.
  4. Wei... aku nak gak fly ke sabah tu.

Dan seangkatan dengan soalan-soalan diatas.


7 comments:

Lifesaver said...

bila mau bagi bunga telur kat aku?? tu takde dalam skema soalan kan?

Nisaeciz said...

malas akak nak cakap.
KITA SAMAAAAAA!! haha. sama tarikh ya. ;)) saya pun genap setahun juga harini bersamanya. ;)

~0~ said...

semoga berjaya....

cepat-cepat ye....

sharamli said...

bila nak mendirikan rumah yang ada tangga?

Yern Ain said...

patutla kamu sama2 balik kk kn. ;p
oi buat majlis time saya cuti ah.
nanti x berkat tu majlis kamu klu sy teda. ngehngeh.

tolong jgn hidang kubis. sy tau la ko senang dapat.haha

qishie said...

ceh..ceh..ceh..

nak kawen jangan sorok-sorok plak.
aku lempang karang seko2

vidadarisakura said...

eleeeeeh.