Gagak Hitam

Aku ada sebuah gagak hitam. Satu badan hitam dan sesuai aku namakannya sebagai gagak hitam. Aku amat suka menaikinya. Tapi semenjak aku di berikan kereta aku selalu melupakan gagak hitamku. Sampai kadang-kadang gagak hitamku merajuk tak nak start. Kena la aku salu bawa jalan-jalan.

Aku sangat suka dengan gagak hitam. Tapi 'nya' aku tak suka aku bawa gagak hitam sebab macam aku tak pandai nak bawa. Buktinya apabila gagak hitam aku dah secara rasmi melanggar orang sampai tepusing. Sape suruh lintas jalan tak tengok kiri kanan. Huh!!!!

9 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

tu dia sampai berpusing.....

dasyat tu...

sharamli said...

ap yg pusing?

mangsa yg dilanggar?

F A R Y N said...

lenkali soh baby yg bawak gagak itam tu..
hehehee

~d!b@~ said...

hahahahaha

korang ni macam2 hal!

patungcendana said...

kan?...lain kali lintas tengok kiri kanan...hehehe

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

ko mmg gila.. ko buat apa dlm keta smpai org melintas pun ko x perasan???


haaa...ayokkk.. tak tauu

Yern Ain said...

timur memang.
kacang lupakan kulit kn.

Pekerja Kontrak said...

gadis - tu la....

sharamli - haah... sape lagi...

faryn - ceh...

kakdiba - hehehehehehehe

ma.patung - tu la....

hazerin - bukan keta tapi skuter... gagak hitam adalah sekuter....

yern - apa kaitan ah om????

Seth Synner said...

ko mmg bebal!! hahahahahahahahha!!

gi test drive smpi sembuh otak anda tu! hahahaha