hari2 ku yg hujan..

hehe... penat aku beb... dah tiga hari berturut-turut aku kepenatan dan kekurangan tido.. rasa nak pecah je mata aku ni.. kepala lutut aku dah goyang habis dah... dah hilang minyak grease @ pelincir kat tempurung kaki aku nih...

semalam ngan kelmarin aku gi kepong... lepak sana.. rumah lama aku... ingat nak tido awal kat sana.. tapi masih gak tak dapat nak tido awal.. msih gak kul 4pg aku tido.. aku ngan kawan-kawan aku pegi ke uptown kota damansara.. lama gila aku tak pegi sana...

tiba je kat sana aku usha-usha baju ngan seluar keans kat bundle.. best gak.. tapi yang potong bila tenampak awek-awek cun.. pergh... buta mata aku... macam-macam awek yg cun kat sana.. pakai singlet, pakai tudung, pakai longsleve, pakai hot pants dan lain-lain lagi la... hehehe...

sepanjang rondaan aku kat uptown tu member aku asyik merungut saje... dah naik bengkak aku dengar rungutan die... rasa nak balik je aku... nyesal aku ajak die... ada ke die cakap "ko tengok couple tu... balak die tak la hensem sangat.. awek die... pergh... rasa aku nak rampas je..." dalam hati ku berkata "macam la ko hensem dan berduit nak rampas awek orang" sambil usha kat member aku dengan mengerut kan kedua kening ku...

hahahaha...

No comments: