hari2 ku berada di ofis 3

wah... sdh masuk episod ketiga ni... wah2.... hehehe... semalam member lama aku ym aku... so kita borak la kan... tapi yg panas nye bile aku tepaksa kuar hantar tu la... jumpe org tu la... mcm2 la.... hehehe....

tp xpe aku kuatkan semangat jg.... aku terus bekerja seakan-akan rajin sebenar nya tidak mungkin..

ayat yg menyakitkan hati aku ketika di tanya oleh member ofis aku ni ialah:

  • "u ada pandai makan bakuteh ka???"
  • "i tengok muka u a... u mmg berani makan bakuteh..."
aiyaa..... ni member aku ni pancing aku makan babi ke... no way man... hahahaha....

ayat dr mber ym aku yg menyakitkan hati...

  • " ko ajar aku mcm mana nak buat blog mcm ko. tp aku xnak merapu la mcm blog ko"
  • " hai en. poyo"
  • "ko bila nak balik sini?"
argh.... aku dah xtahan ngan soalan2 yg mcm ni... pecah kepala nak jawab... kdg2 aku tukar topik terus... antara topik2 yg menarik aku ialah..

  • eh... macam mana nak dpt duit lebih??
  • ko bile nak kawin...
  • jom makan...
  • lunch hour
hehehe...

No comments: