Hari2 ku berada di ofis...

hehehe... dah lama la gak kan...

aku duk ofis, intenet ada, keje melambak, tapi hari ni kurang sikit...

keje aku tolong org jwb panggilan... kdg2 hantar claim... xpun temankan orang makan...

menghadap komputer... hari2... buka ym... fs.. ms... hehehe...

lepas tu hantar fax... dengar minah cina kat blakang aku ni asyik speaking cina je... ngan nada suara ala2 manja.... ala2 nyaring... hehehe... perit telinga aku dengar..

kdg2 duk kat kerusi ni sampai naik lenguh pinggang aku... nsib bek blh gi isap rokok kat bawh... hehehe... x la aku teketar2 bila nikotin menguasai diri... ntah... dah lama aku rancang nak behenti hisap... tapi bila tak hisap badan aku teketar2... pergh... masa tu dlm fikiran aku asap2 je... kepul2 kluar dari mulut aku... fuh............. layan beb... begelora rs nye dapat dua tiga pam... hahaha...

No comments: