Bual bicara bersama cik U

Sesi bual bicara ini di jln kn d dlm Yahoo msgr. Dan aku dah tukar dah id aku ngan Cik U. Cik u adalah kawan Kolej aku.

Cik U: wei ko xlik
Cik U: sbhyg ker

Aku: aku nak blik umah nak buang sumting...
Aku: lepastu aku nak pegi makan

Cik U: wei aku xfaham lh

Aku: lepas tu aku akan menuju mesjid berdekatan untuk menunaikan solat jumaat

Cik U: sumting tue pe

Aku: something
Aku: sesuatu...

Cik U: ko nk buang pe

Aku: (aku nak berak ar... kat ofis xbest... kat umah best... hahahaha)

Cik U: pgotor.......nyer
Cik U: xb'ubah2 peragai ko nie ya

Aku: apa plak
Aku: btul la...
Aku: kat umah aku lg selesa membuang nye ko tau
Aku: klu kat cni pyh la nak bukak suar...
Aku: n xde tuala plak...
Aku: hehehe
Aku: kat umah lain...
Aku: k la....
Aku: gua p dulu k
Aku: nyut2 dah perut aku ni...
Aku: nasib bek umah aku dekat je ngan ofis...
Aku: hahaha...

No comments: