Diet

Memang aku dalam proses mendietkan diri. Makan memang sikit. Selalu orang minta nasi separuh. Tapi aku lagi suka minta nasi suku. Bapak punya sikit. Ikan pun sikit je. Tak payah over budget. Bajet-bajet sampai rm3.00 saja untuk makan.

Tapi ini hari sungguh lain. Aku bekerja seperti biasa. Pagi-pagi sudah berbincang dengan kawan-kawan tentang perlawanan futsal persahabatan antara sahabat. Memang kena rancang elok-elok. Belum habis aku berbincang aku ikut kawan sepejabat aku pergi menghantar barang ( limau sebenarnya ). Pusing-pusing singgah di satu pusat membeli belah ternama dari dulu hingga sekarang yang terletak di tengah-tengah bandaraya Kota Kinabalu.

Tujuan singgah di sana adalah ingin mengisi perut yang lapar. Tengah-tengah lapar dan di offer untuk makan di Mc Donald. Terus Double Prosperity beger. Memang diet aku hari ni gagal. Tapi siapa dapat tahan bila di offer makanan percuma bagitau aku.

7 comments:

vidadarisakura said...

buking limau ar.teda awas.

Sh. Nursyahidah said...

cp! ehehe :p

yaa,rezeki sudah didepan mata.ndakan mau reject kan...

Liliyuli said...

hehehe..memang tak leh tahannnn..

triple x malaya said...

gua boleh tahan..

Yern Ain said...

mesti CP tu kan.
haha.

abg sy ckp susah cari prosperity d KK. slalu hbs. paling pn ada d McD epot.

ayampinko said...

giler la.. terliur aku siut.. kompom double lemak...

Pekerja Kontrak said...

v - belum lagi stat cerita limau... kakakakakaka...

sh - ya... cp ni... hahahahaha...

lili - tu la pasal...

triple x - boleh eyh... hebat....

yern - iya cp....susah meh... ko pegi awal2 bah... sentiasa ada tu...

ayam- kompom... dabel....