Siri mengembara pelusuk Kuala Lumpur

1. 2 Nov 2008 aku mengembara Bandaraya Kuala Lumpur secara rasmi apabila sampai di menara Kuala Lumpur dan menikmati pemandangan ala-ala orang melihat anak bualan Ramadhan dan Hari Raya Aidulfitri mahupun Hari Raya Haji@Qurban.

2. Hari ni aku liat gelagat anak muda selepas aku di gigs at mcpa. Klakar gila. And aku terjumpa ngan brother aru n the gang. Tabik kat dorang. Aku gak baru tau yang couple ni feymes gila skarang. Tak yah dorang nyanyi dah, penonton yang menyanyi tuk dorang.

3. 1 Nov 2008 aku angakat cover set dari chow kit ke Kepong. Punye la susah ngan benda tu kat blakang aku. Sampai kebas aku punye *tut.... Sakit gile beb... hahahaha...

4. Aku nak buat hobi baru ngan mengumpul cd-cd band-band local. Macam best plak datang gigs beli-beli cd tanpa menghiraukan budget bulanan aku. Hehehehe.. Kang tepaksa meminjam ringgit malaysia kat HelmiB. mesti die gelakan aku nanti. Die cakap aku lemas dalam kehidupan dunia serba metropolitan ini. Tapi aku bangga aku dapat survive untuk seminggu walaupun berbekalkan wang sebanyak ringgit malaysia 50.. hehehehe... Hebatkan!!!(bakar bontot sendiri)

5. 29 Nov 2008 aku melepak ngan member keje aku. Sorang india original datang dari india yang dah lebih 20 tahun duk kat sini dan banyak pengalaman pahit manis die. Sorang lagi member aku tu cina. Budak cina teruk kena tiau@marah ngan bos aku. Asyik kena je. Tak leh tak kena. sehari paling kurang setengah jam gak la.... Ni baru show kita orang ni bukan racist.

6. Bercerita pasal member aku yang india ni, dia ni memang dah lama merantaukan diri kat malaysia. Macam-macam dugaan dia tempuh. Kena buli ngan borang dewasa la, apa la, cium pokok la tapi yang paling membanggakan die ni boleh survive dari berhutang berpuluh ribu ringgit. Huntang ngan bank atau company ok lagi. Tapi ni hutang ngan along tu. Bunuh orang orang tu. Dapat gak die keluar dari semua tukan. Aku ni yang hutang baru xlebih dari empat pluh ribu pun dah nak pening.

7. Aku ni macam-macam nak beli plak bile dah single ni. Nak beli PSP la... Nak beli gitar la... Nak pimp my Scuter la... Macam-macam la... Kang pokai kang...


P/S: Gila la aku dah lama tak update blog aku.. Bz beb...

No comments: