menu berbuke 8 ramadhan

semua ni aku beli kat bazaar ramadhan taman andalas... hehehhe...

  1. paling utama mee goreng - saje nak tukar-tukar selera bebuke. harga RM 2.
  2. Murtabak daging - menu ni aku tepengaruh dari blog hilang punca. die ckp mmg layan bile time buke nanti. so aku pun layan la. nak bebaris tu aku malas. pakcik tu siap silap bagi plak. sape yang datang lambat die bagi dulu. sedangkan aku yang berdiri teguh di hadapan die belum pulak dapat. harga RM 2
  3. kurma - aku kalau bebuke mesti kena kurma. kalau boleh nak yusuf taioob. tapi aku jenis yang tahan nafsu. jd aku tahan la.(padahal takut xcukup nak beli menu lain)harga RM5.50
  4. karipap - pergh ni lagi layan kalau kena time bebuke. memang kalah murtabak. ranking no satu dalam list nafsu makan aku. harga RM 2 - 6 biji.
  5. air soya - ni kena sebungkus besar sorang sambil hisap rokok terus tak leh nak bangun. harga RM 2
itu la menu aku. tapi masa bebuke aku dapat menu tambahan. sebab member aku pegi borong bazar ramadhan. hehehe..

No comments: