Dulu-dulu

Semasa pembikinan blog ini dulu aku sentiasa search blog-blog orang lain. Blog-blog kawan aku dan blog-blog yang mantap macam pipiyapong punya blog. 

Tadi aku baca-baca balik tulisan-tulisan lama aku (actually bukan baca dengan sengaja. Terbaca sebenarnya. Kehkehkeh) punyalah skema habis tulisan aku. Macam tulis diari saja. Aku pun rasa macam mau ketawa saja. Mau muntah pun ada juga. Kahkahkah.

Sekarang macam ada-ada peningkatan sudah penulisan aku (angkat bakul sendiri). Walaupun kurang pembaca. Tapi aku suka gaya penulisan macam ni. Memang betullah kalau rajin membaca orang bilang boleh meningkatkan penulisan. Begaya jadinya penulisan.

Antara blog-blog yang aku amat suka baca adalah blog kakak ni. Banyak ilmu juga yang di kongsikan bersama. Dari dulu lagi aku sudah baca blog ni. Memang superb.

PS: Sebenarnya aku habis idea. Tapi aku mau kasi aktif blog ni balik. 

No comments: