Dilema Seorang Pengguna Tandas

Suatu ketika dahulu memang aku mempunyai masalah dalam menggunakan tanda. Aku tak pandai langsung nak menggunakan tandas jenis duduk. Geli siut nak kongsi2 tempat duduk tanpa alas. Sampai aku kerja di Sabah ni aku terpaksa tukar style nak meggunakan tandas.

Mula-mula kerja aku memang mengelak untuk berak di pejabat. Malas nak buka semua. Ya aku jenis kalau nak berak kena buka semua seluar. Tak selesa buka sikit-sikit. Tak seksi. Satu hari tu memang aku dah tak tahan. Jenis yang berpeluh basah baju walaupun kat air-cond. Aku teruskan hajat melepas di tandas pejabat. Bila aku keluar senior aku masuk kemudian senior aku sound direct "lain kali kasi kering sikit. Jangan kasi biar basah." memang aku terdiam mencari penyelesaian.

Apa penyelesaian?


2 comments:

Unknown said...

Member aku penah kena sound ngan cleaner pasal guna tandas... Cleaner tu siap tambah lagi 'Bos marah tandas basah'.


Ko berinstijak je la pasni...

Risik Resepi said...

hahaha..