Kau Ada Girlfriend

"aku tengok muke ko ni mesti ramai awek, kan?"

Kata-kata ini yang selalu ku dengar dari insan-insan yang aku kenal. Kenapa dorang salu sangat cakap kat aku macam tu. Kadang-kadand aku sakit hati bila dengar. Sampai awek aku sendiri pun dah tak cayer kat aku. Apa la malang nasib aku.

"ala orang macam ko ni mesti senang nak dapat awek...?"

Ni lagi ayat yang buat aku rasa macam nak depress sangat ni. Nasib baik aku ni bukan yang mengalami depression yang amat. Ingat senang ke nak dapat awek. Ingat senang ke nak jaga awek. Sorang pun aku dah gundah gulana menjaga. Nak kan sampai 2 3 orang. Pergh...!! Pokai la aku. Orang ingat aku ni playboy ke...? Bapa ayam ke...?

Kadang-kadang aku dah malas nak layan ayat-ayat macam ni. Tapi sampai bila...??? Yang terasa aku. Aku malas nak layan pekara ni tetap datang kat aku juga. Ntah la. Nak cakap macam mana pun aku tak pandai dah. Aku nak cakap lebih-lebih kang orang cakap aku ni emo... Cakap aku ni jiwa..

Hm.... Tak pe la. Aku tetap akan berdiam diri. Aku tetap aku. Yang tau pasal aku tetap aku sorang je.


PS: Kenapa la awek aku tak faham aku ni macam mana?? Kenapa dia minta putus then dia minta samabung balik?? Ko nak minta sambung balik ko punya pasal la.. ko merayu aku tetap sama je.. k...

1 comment:

Pujangga Jalang said...

Hahaha memang muka kau macam buaya darat jangan marah nanti kena jual hahaha

p/s;kesian kesian kesian