semua mau naik ke???

berkuatkuasa 5 jun 2008... harga minyak petrol dan diesel d negara kita melonjak sehingga 40%... apakah ini...?? sehingga sekarang aku msh tak faham why this happen??? naik je petrol, 2nd thing yg naik ialah konkrit... pergh.... pasal benda ni berkaitan ngan keje aku so aku kena la ambil tau..

kenaikan harga konkrit mempengaruhi kehidupan bos aku selaku kontraktor... hehehe... payah beb klu semua nak naik... konkrit dah naik... skrang besi pun nak naik gak... se-tan besi dah jd ribuan ringgit(aku xthu harga sebenar).... bos aku lagi pening hehehe....

lepas tu td aku bace paper yg menyatakan harga makanan bakal naik sedikit demi sedikit... mcm gula dah naik dah skrg... naik 20 sen... hehee... aduh pening aku semua nak naik... yang xnaik gaji aku xpandai naik gak... hehehe... sabar je la....

aku xtau beberapa bulan akan dtg... mesti banyak barang yg akan naik... hehehe... tgu dan lihat...

No comments: