catatan hari ini...

fuh....

penat selama seminggu blum lg selesai... hari2 mengatuk... tido lewat n tak lena... hehehe... tp sampai kat tempat keje pun tido gak... hehehe... apa la... mengatuk tetap ada... hehehe... aktiviti harian aku ialah peg batu kerb... lepas tu ronda2 tgk org buat keje... marah2 mat bangla... sain kad pekerja... cari orang ni cari orang tu... hehehe... tu la saja seharian...

dalam banyak2 aktiviti tu yang paling aku suka ialah ronda2 tgk orang buat keje.... best... blh marah2 org klu dorang xkeje... hehehe... klu salah pun kena marah la... if aku dah bgi tau byk kali but still gak wat salah siap la oleh aku... dengar la aku punya cacian...

cerita pasal cacian, aku bukan suke sngat nak mencaci ni... tapi bos aku baru la best klu die mencaci... hehehe... kaw2 pnye cacian die bg... hahahaha... kdg2 aku kat blakang gelak je la... hehehe... semua kata2 cacian keluar dari mulut bos aku tu... tp aku blom lg penah kena cacian yg teruk la... sekadar cacian biasa2 je... simple2 je... hehehe...

No comments: