Goodbye Tarman....

pagi ini kelihatan bos aku datang awal.... pukul 9pg tu.... lepas meroda sekitar tapak pembinaan ini sambil memerhatikan indon2 bekerja bos ajak aku pegi makan srapan....
boring makan awal2 nti tgh hari xblh tdur... hehehehe... so gh hari aku pegi lunch dkt kedai panjang.... kedai ni di panggil kedai panjang sebab makanan yg di hdangkan panjang... membawa maksud byk choice la.... hehehehe.... tapi yg malang aku plak xde slera nak makan... makn ckit dah la.... hehehehe... on diet la katakan.... badan makin tembam sdh.... so kena diet ckit2.... hehehehe....

o... becerita pasal kes tarman... sebanarnya tujuan kami mbuat mcm tu bkn la mau suprise kan dia... tetapi menjaga reputasi syarikat... takut nti jika d beritahu awal dia akan lari... so nti klu dia kena tangkap kami yg bersalah... hehehe... so kena buat mcm tu la... hehehe... apa blh buat terima saja la kan.... hehehehe...... aku pun bkn ada kuasa tentukan semuanya right...

kepada tarman aku ucapkan semoga maju jaya....(ayat2 skema)... hehehe... nasib ko la tarman...






No comments: