No. Ruj. : 2010/7/23-1a

Ok. Sekian lama aku sudah tidak update blog ni. Sayang pula rasanya. Macam membazir ruang untuk blogspot saja. Jadi aku pun mencadangkan untuk menaip apa saja tidak kira diari hati ke hati ("macam *****!!!" kedengaran suara hati aku berkata-kata setelah pihak jari menaip ayat di atas) ke, cerita dongeng rakyat kontemporari ke, apa-apa sahaja asalkan blog ni terus aktif. Walaupun untuk sekali dalam masa sebulan sahaja.

Ok. Sekarang aku sudah berada di ofis baru. Pindah kerja. Dapat komputer meja baru, window 7 lagi. Tapi malang tidak berbau. Belum pun genap seminggu terpaksa hantar kedai balik. Ada masalah. Apalah nasib.

Ok. Ada sebuah lagu memang buat aku tergelak. Aku kongsi gelakan aku dengan kalian yang membaca.


P/S: Tajuk merujuk kepada nombor rujukan yang aku cipta sendiri. Tiada kaitan dengan surat cinta. Mana 'nya' aku ni?

No comments: